Logo MCFR
ГоловнаФорум

Організація роботи з молодими спеціалістами

Вікторія

27.09.2013

10:02

Відповідь користувачу на повідомлення #5172

Молодий спеціаліст, безперечно, потребує підтримки- настанови педагогів, які працюють на освітянській ниві не один рік, мають великий досвід та методичні напрацювання. Однак щойно переступивши поріг навчального закладу, він без володіння певними компетенціями не зможе вибудовувати навчально- виховний процес. Адже молодому спеціалісту необхідно правильно організувати ефективну діяльність учнів, вибудувати комунікацію з ними, визначити навчально-виховні завдання, підвищувати пізнавальну активність учнів, їхню мотивацію до роботи, об’єктивно оцінювати цю роботу. А також молодий спеціаліст має регулярно ознайомлюватися з новими нормативно-правовими документами в галузі освіти, читати науково-методичну літературу....Тобто він має насамперед володіти організаційними, управлінськими, комунікативними та інформаційними компетенціями.

Вероніка

27.09.2013

10:03

На мою думку, професійне становлення молодих спеціалістів розпочинається насамперед з їхньої успішної адаптації до умов навчального закладу. І допоможе в цьому сприятливий психологічний мікроклімат, щира та доброзичлива атмосфера в педагогічному колективі навчального закладу.

Kateryna

27.09.2013

10:17

Чомусь усі забувають про творчу складову педагогічної діяльності. Адже для молодого педагога вона теж надзвичайно важлива: творча реалізацція, впровадження цікавих методик, форм роботи із дітьми - саме це молоді спеціалісти можуть запропонувати школі. І не важливо, на скільки при цьому вони володіють організаційними, управлінськими, комунікативними та іншими компетенціями..

Вероніка

27.09.2013

10:19

Відповідь користувачу Вікторія на повідомлення #5178

Дуже дякую за відповідь, справді, думаю, щоб набути зазначених компетенцій, необхідна підтримка досвідчених колег, і звісно ж, прагнення самого молодого спеціаліста до професійного становлення, зростання, самовдосконалення. У співпраці з мудрим педагогом-наставником молодому спеціалісту буде простіше реалізувати свої педагогічні здібності

Вікторія

27.09.2013

10:23

Відповідь користувачу на повідомлення #5176

Що різноманітнішими будуть форми роботи з молодими спеціалістами, то кращим буде її ефект. Молодий спеціаліст швидше адаптується до професійної діяльності, сміливіше проявить свій потенціал. Радимо проводити з молодими спеціалістами індивідуальні бесіди; тренінгові заняття; зустрічі з досвідченими вчителями; відвідувати відкриті уроки, позакласні заходи; тематичні засідання педагогічної ради, семінари;методичні консультації;методичні бюлетені;взаємовідвідування уроків;анкетування, тестування. Причому активність молодих спеціалістів слід постійно заохочувати, що активніші вони будуть, то легше опановуватимуть свою нову професійну діяльність.

Вікторія

27.09.2013

10:27

Відповідь користувачу на повідомлення #5177

Звичайно, психологи, заступники директора мають у своєму методичному арсеналі розроблений інструментарій. Це і тести, і анкети. До речі, у журналі "Заступник директора школа" №9 за 2013 рік подано комплект анкет для визначення рівня готовності молодих спеціалістів до педагогічної діяльності.

Вероніка

27.09.2013

10:28

Відповідь користувачу Kateryna на повідомлення #5180

Складно погодитися з вашим твердженням! Адже творча складова, про яку ви згадали, власне і передбачає наявність зазначених компетенцій!!! Педагог апріорі має бути творчим!!! Однак, молодому спеціалісту, який щойно переступив поріг школи, необхідний час... Погоня за оригінальністю може призвести до емоційного виснаження педагога!!!

Вікторія

27.09.2013

10:34

Головне, що має завжди пам’ятати педагог у роботі з учнями, що він є тією ключовою фігурою, від якої буде залежати, якими стануть його учні: які моральні цінності він формує, чи вчить учнів учитися, зокрема працювати з підручниками, додатковою літературою...Адже діти, як губка, вбирають в себе те, що позиціонує вчитель.

Олеся

27.09.2013

10:35

Скажіть, а можливо замінити педагога-наставника?

Kateryna

27.09.2013

10:39

Відповідь користувачу Вероніка на повідомлення #5184

Апріорі творчими люди не бувають, вчителі, звісно, також. Над цим треба наполегливо працювати або народитися з творчою жилкою. Ніхто не примушує молодого вчителя "гнатися" за оригінальністю, просто зазвичай молодь у школу приходить натхненна, наснажена до педагогічної діяльності і потрібно по максимуму використовувати цей її потенціал. А усі згадані Вікторією компетенції мають вчителі з досвідом, у яких, до речі, якраз і є 100%-во емоційне виснаження. Творчим, молодим учителям це не загрожує!

Модератори:


Зараз на форумі

Активні користувачі (за останні 3 хвилини): Олег, Оксана

Модераторів: немає.

Останній зареєстрований:

Усього зараз відвідувачів на форумі: , з них прихованих:

Найбільше відвідувань було зафіксовано : відвідувачів

Тільки зареєстровані користувачі можуть відповідати
на повідомлення в цьому розділі.

Будь ласка, увійдіть або зареєструйтеся

 
 
Профайл Особистий
кабінет